poniedziałek, 26 września 2011

M 113 Vietnam Era - FINAŁ

Witam
Od dłuższego czasu nie mogłem się zebrać aby dokończyć tę scenkę.  Nadeszedł  na nią czas i  po kawałku w ostatnich dniach dopracowałem ostatnie szczegóły.

Zrobiłem sobie również sesję plenerową i tym razem udało mi się wietnamskie klimaty wpasować w świętokrzyski krajobraz. Zdjęcia zrobiłem w przepięknej miejscowości Wilków niedaleko Kielc. Spędzam tam  wolny czas z moimi przyjaciółmi.




I standardowa galeria zrobiona na białym tle.









W zasadzie jestem zadowolony i powoli przymierzam się do realizacji nowego pomysłu.

pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Świetna robota. Może tylko twrarze i włosy w figurkach nie są na takim samym poziomie jak reszta. Pierwsze zdjęcie jednak najlepiej pokazuje twój kunszt modelarski. Gratuluję i czekam na następne dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poziom fantastyczno-rewelacyjny.Zarówno modelu , roślinności, terenu jak i realizmu przy fotografowaniu. Takie scenki można oglądać godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Just a great job. Attention to detail a matter of respect. I liked very much water has been made beach, grass and other plants, well toned figure and armor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Very thanks guys.
    Cieszę się że się Wam podoba. Nie chce mi się chwilowo nic robić, chyba muszę trochę odpocząć -)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ! Seba wymiatasz w 4 wymiarach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe ile wytrzymasz w tym nic nierobieniu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Unbelievable groundwork!! Stunning work!

    Greetz Nico

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi.Bardzo lady model .Ma bardzo zywe wrazenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. would you like to sell your diorama please let me no

    OdpowiedzUsuń