niedziela, 15 kwietnia 2012

Normandia 1/72 Stug III G

Transporter jest prawie skończony i czeka na drugiego bohatera scenki. Ja  w tym czasie zabrałem się za kolejnego szkraba. To  Stug III G Dragona. Dokonałem kilku przeróbek, z masy GS wykonałem zimmerit, pocieniłem ekrany, dobudowałem rusztowanie na tylnej płycie - kilka uchwytów i pierdółek które mają za zadanie uatrakcyjnić pojazd.



Od razu wiedziałem że mój Stug będzie bohaterem normandzkiej scenki  i umieszczony zostanie w żywopłotach. Duża ilość planowanej zieleni spowodowała że zdecydowałem się na lekkie eteryczne malowanie.


Duże zdjęcia niestety obnażają bezlitośnie detal skali 1/72 ale i tak jest akceptowanie.


Oczywiście podstawowy pomysł to maskowanie. Pojazdy niemieckie walczące w Normandii to prawdziwe jeżdżące zarośla. Wszechobecne zagrożenie alianckiego  lotnictwa spowodowało że jednostki pancerne stały się mistrzami kamuflażu. Ja nie mogłem sobie pozwolić na zbytnie ubranie Stuga w gałęzie bo całkowicie zaginął by planowanym terenie.


Teraz rozpocząłem pracę na podstawką - ale ogólny obraz wygląda tak



CDN...

2 komentarze:

  1. Nie widać żadnej fotki, zarówno Stuga jak i SdKfz 251 ;-(( Czy można coś temu zaradzić?
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno tu nie zaglądałem, ale teraz już widać wspaniałe efekty pracy.
    Unikalna jakość. Zachwyciłem się roślinnością. Niecierpliwie czekam na dalszy ciąg.

    OdpowiedzUsuń